Kik vagyunk?

Tudatosan vagyunk és maradunk mikroügynökség

Szeretjük személyesen ismerni ügyfeleinket, beszélgetni velük, és nem ismeretlen juniorokra bízni az üzletet.

Az agyadra fogunk menni.

Egy csapat, rengeteg agy

Képzeld el, hogy egy olyan helyen dolgozol, ahol nap mint nap azzal foglalkoztok, hogy hogyan hozzatok létre jó döntéseket, meggyőző üzeneteket, hihető sztorikat. Hogyan érjetek el meghökkentően magas és szívdöglesztő árbevételeket, konverziókat. Mindezt egy napfényes Zuglói irodában, egy teljesen vegyes csapattal ahol megtalálható, a grafikus designer-től kezdve, a pénzügyi elemzőn, Google certified PPC szakértőn, szövegírón át a reklámpszichológusig, php fejlesztőig és videomarketingesig mindenki. Na ez vagyunk MI. A Digital Neuron.

Kognitív Marketing Ügynökség vagyunk.

Gondolkodó ügynökség vagyunk. Ez nem nekünk jó, hanem neked. Mert egy gondolkodó ügynökség remek egyedi megoldásokat fog adni neked a marketing problémáidra. Előre szólunk, hogy kicsit furcsa lesz az elején. Megoldásokban gondolkodó, pszichológiailag képzett marketingügynökséget fogsz látni és hallani. 

Mit kapsz a pénzedért? Egy szóval: FIGYELMET

Egyedi élményeket fogunk adni neked és a cégednek is. Olyan megoldásokkal fogsz találkozni amivel máshol nem. Teljesen rád és rátok szabva. El fognak varázsolni az egyedileg tervezett élményeink.. A TE vásárlóid agyára, személyiségére hangolt üzeneteink. Az érzelmekbe, vágyakba és félelmekbe csomagolt megoldásaink. 

Figyelünk rád, és az igényedre. Mi nem fogjuk rád erőltetni az akaratunkat. Helyette meghallgatunk, és elmondjuk a véleményünket, hogy szerintünk mi lenne számodra a legjobb. Közös célokat határozunk meg, és utána tartjuk magunkat a megbeszéltekhez.

Földi Miklós

Reklámpszichológus - Google Certified PPC, ügyvezető

Reklámpszichológus, stratéga a döntési folyamatok megértésének és etikus befolyásolásának szakértője.
"A vásárlók érzelmi alapon döntenek, élmények, és megoldások után kutatva. 15 év viselkedés közgazdaságtani és marketing tapasztalata megtanított, hogyan keltsünk figyelmet, és ösztönözzük a döntéshozókat, hogy ügyfeleinket tartsák a legjobb döntésnek, amikor üzletet akarnak kötni."

Az emberek nem szeretik, ha el akarnak adni nekik valamit. De mindenki imád vásárolni. Ezért mi kizárólag vásárlási élményeket tervezünk, és sohasem adunk el semmit.

Knirsch Olivér

Gazdasági elemző

"Több, mint 25 év marketing és pénzügyi tapasztalattal. Elsősorban az ügyfeleink reklámköltéseinek, és a közös online reklámkampányok gazdasági megtérülésének előrejelzésével és biztosításával foglalkozik. "2019-ben a marketing legfontosabb mérőszáma a konverzió. A konverzió pedig kontrolling és megtérüléssel előrejelezhető. Számok nélkül nem dolgozunk, erről minden ügyfelünket biztosíthatom."