Hogyan használd a pszichológiát hogy sokkal többen vásároljanak tőled?

Reklámpszichológia a gyakorlatban

Workshop

2020.03.26.

BUDAPEST

Mozsár kávéház

Enter your text here…

Tanuld meg hogyan használd a reklámpszichológiát a marketingcéljaid eléréséhez.

Entesdfdsfdsfdsfdsfsdr your text here…dsfdssd

Jelentkezési határidő:

2020. március 26.

Jegyek korlátozott számban kaphatóak (max. 35 résztvevő)

Egy rendszer, amivel végre megérted, hogy miért működik a marketing, és miért voltál eddig összezavarodva.

Évről évre újabb technikák? Mégis melyiket kellene megtanulnod? Jobbat mondunk. Értsd meg a vásárlóid és a piac gondolkodását,  a vásárlás és döntéshozatal alapjait. A többit ráérsz utána is eldönteni.

Mitől működik a marketing? Miért vásárolunk a reklámok hatására? És mitől  lesz egy reklám pocsék vagy zseniális?

Te is elovastál már 100 könyvet a marketingről, de mégsem jöttél rá, hogy mi az alapja a meggyőzésnek, és a vásárlásnak és az egész marketingnek?

Évről évre több könyv jelenik meg a marketingről és az értékesítésről. Alig 30 évvel ezelőtt alig voltak néhány könyv. Rohanunk, hogy elolvassuk a legújabb könyvet a meggyőzésről, vagy a neuromarketingről, vagy a gerillamarketingről. Egyik könyvről a másikra ugrasz, mintha valamilyen szellemet kergetnél, akinél ott a titok az igazán jó marketingről.

És akkor ott vannak a tréningek meg ilyen-olyan képzések. ( azért érzed az iróniát, hogy ezt pont egy olyan oldalon írom, ami egy képzésről szól  :-)).

Képzésről képzésre mész. Van aki több vevőt, van aki több pénzt, van aki szuper módszereket ígér. Egyszóval mindenki ígérget fűt-fát. És mi marad neked a végén? Egy kicsit kellemesebb nap, mint az átlagos (mert legalább nem kellett végigdolgoznod, mint a többit), jó esetben lesz egy-két aha élményed, majd nagyjából mindne megy tovább ahogyan addig. Az ígéretek, hogy most minden megértesz, nem valósulnak meg. Amikor erre rájössz, el is megy a kedved egy kicsit, hogy további képzésekre menj. Majd eltelik egy kis idő, és betalál egy újabb képzés.

És ez így megy körbe és körbe.A végén már mindenre vevő vagy,csak ne a marketingről legyen szó.

Egy csomó pénzt elköltöttél már, már mindent tudsz, mindent elmondtak működni kéne, de mégsem működik. Nem úgy jönnek a vevők, a kontaktok, még mindig ne mindult be úgy a dolog, mint ahogy ígérték, és még mindig több a kiadásod, mint a bevételed.

De akkor mi a megoldás?

A megoldást nem a technika fogja megadni. Ha újabb és újabb programot, módszertant, vagy gurut keresel, csak tovább fogod növelni a káoszt. Pedig a megoldás itt volt már régóta a lábad előtt. Csak nem vetted észre.

De elég a mellébeszélésből. Itt a lényeg.

A megoldás a pszichológiában rejlik. A megoldást az alapok megértése fogja megadni neked. Mert a reklám a döntésről szól, hogy hogyan próbálod meg rávenni, meggyőzni, befolyásolni a vevődet, hogy téged válasszon. Ez pedig tömény pszichológia. 

A lehető legegyszerűbb megoldás, ha végre megismered és megtanulod  a reklám lélektani alapjait, a reklámpszichológiát.

Miért?

Mert ha megérted, hogy hogyan működik a vásárlód és a te gondolkodásod, miközben vásárolsz, vagy reklámot látsz, onnantól sokkal könnyebben fogsz tudni eladni bármit. Mert érteni fogod, hogy

  • mitől figyelünk oda valamire, 
  • miért kezdünk el hinni valakinek,
  •  és mitől válik valami meggyőzővé.

És aki ezeket megérti, az sokkal eredményesebb reklámokat fog készíteni, több pénzt fog velük keresni, és sokkal elégedettebbek lesznek a vevői. Mert mindenki azt fogj kapni amire vágyik. Te pénzt és elégedett vevőket, ők jó minőséget és kiváló kiszolgálást, és megoldást a problémájukra.  

Hogyan  lehet ez?

A reklámok és hirdetések a személyiségünk, érzelmeink, motivációnk által tudnak ránk hatást gyakorolni. Ezeket szakszóval preferenciáknak, és egyéni preferenciáknak hívják. Emiatt tud egy jó hirdetés hatással lenni, hogy melyik fogkéretm fogod megvenni, milyen autóba szeretsz bele, vagy hova mész nyaralni. 

Reklámpszichológia  workshop

A workshop résztvevői megismerik a figyelemfelkeltés, meggyőzés, befolyásolás lélektani alapjait, megtanulják feliamerni a reklámok alapvető típusait,. Képessé válnak alapszinten felhasználni a workshop során szerzett reklámpszichológiai ismereteiket, amivel

  • képessé válnak a figyelem hatékony felkeltésére hirdetéseikkel
  • meggyőzően befolyásolni a célcsoportukat 
  • pszichológiai motivációval ellátni a hirdetésük tartalmát
  • hatékonyan érvelni, és megnyugtatni a vásárlóikat

és még sok minden…

Egyszeri ajánlat! Jelentkezz most és hozd el 3 barátod és gyere el ingyen!

Miről fogsz szólni a workshop?

Fotos, hogy tudd, mire fizetsz be, mit kapsz, ha eljössz a reklámpszichológia tréningre. Ezért a következőkben leírom, hogy milyen dolgokról lesz szó. Ha kiváncdivá válsz, és érdekelni kezdenek részletek, a legjobban tesze,d ha eljössza workshopra. Ott mindezekrők részletesen fogunk beszénli, példákkal, és olyan módszerekkel, amelyekkel a saját üzleti környezetedben is el tudod kezdeni használni őket.

Figyelemfelkeltés  3X 

A reklám legfontosabb elem. Hogyyan kelts és tart fent figyelmet a célközönségedben. A technika egyaránt jó print, és online környezetben is. Tehát akár óriásplakáton gondolkozol, akár egy Gogole Ads hirdetésen, mindenhol hasznát veheted.

Célcsoport, Buyer Persona,  ügyféltípusok

Célcsoport nélkül nincs jó üzenet. Olyan, mit tömeghez beszélni. Megtanulod, hogy miért ne mugyanaz a célcsoportod és a Buyer Personád. Megismered a két alapvető ügyféltípusoadat is, amire ha nem figyelsz, semmti ne m fog érni a reklámod.

Etikus befolyásolás és meggyőzés

A jó reklám motivál, és belátásra késztet. De minimum elgondolkoztat. Befolyásolási és meggyőzési technikák amelyek érzelmekkel és torzításokkal működnek. Megtanulod, hogyan motiválhatsz üzenetekkel, szavakkal, és képekkel.

Tartalom és dramaturgiai egyensúly 

A jó reklámszöveg olyan, mint egy 3 lábú szék, egyszerre figyelemfelkeltő, meggyőző és racionális. A workshopon megismered a dramaturgiai egyensúly ,mint a tartalompszichológiai alapvető gyakorlati alapjait is.

Amit mások mondtak a képzésről

Ne csak azért gyere el, mert jó a dumám, hanem hallgass másokra is, akik már voltak.  Nem kell elsőnek vagy úttörőnek lenned a reklámpszihológiával kapcsolatban, nem kell semmilyen kockázatot, vagy streszt vállalnod, azzal, ha eljössz, hiszen mások már kipróbálták.  Hallgasd meg őket, hogy ők mit gondolnak a képzésről.

Knirsch Olivér

Könyvelő, tulajdonos, konyveltessvelunk

Működik, bármilyne iparágban. 

Nem egy módzset kaptam végre, hanem egy gondolkodásmódot, ami az egész vállalkozásom kommunikációjában hasznosan tudok alkalmazni.  A google Ads hirdetéseimtől, a személyes értékesítésig.

Elek Ádám

ZöldZóna Kft

Ötletek, ötletek, ötletek.

Egyszerűen a képzés óta beindult az agyam, és tel vagyok új ötletekkel. És ráadásul el tudom róluk dönteni, hogy működni fognak vagy nem.

Molnár Alex

Webdesigner

Egyszerű, és működik.

Itt csak a lényegről van zsó. Olyan alapvető dolgokat értettem meg, amivel addig csak küszködtem, vagy találgatam.

Olvasd el a Workshop tematikáját

A modulokat úgy építettük fel, hogy a nap végére kerek egésszé álljon össze a vásárlás, döntés, figyelem, és befolyásolás pszichológiája.

1

1. Modul: Bevezetés – Figyelemfelketés, motiválás

A figyelemfelkeltés 3 klasszikus és biztos módja, amivel biztosra mehetsz, hogy észrevegyék az üzenetedet. Elmélet ás gyakorlat példákkal, útmutatóval.  És a vásárlók motiválása, amive lellenálhatatlan vágyat ” ez kell nekem” érzés kialaktása egy egyszerű és ősrégi pszichológiai trükkel.

2

2. Modul: Etikus meggyőzési és befolyásolási technikák

A meggyőzés 2 útja, ahogyan minden vásárlód agya is működik.  A módszer amivel már előre tudni fogod, hogy mivel győzd meg a vásárlódat, mielőtt még megszólalt volna. Rejett hajtóerők kihasználása, hogy többet és szvesebben vásároljanak, és elégedettebben távozzanak a boltodból, irodádból, vagy webshopodból.

3

3. Modul: a vásárlók viselkedésének megértése

A 2  alapvető vásárlói típus, akire mindig oda kell figyelned. Az emberek legfontosabb vásárlási motivációja, ami segíteni fog, hogy megértsd a gondolkodásukat, és felépítsd a tökéletes váráslód mintaképét( buyer persona). A vásárlói döntés agyi folyamatai, a gondolattól a fizetésig. Hogyan és hol tudjuk befolyásolni, és kiszámíthatóvá tenni.

4

4. Modul: Tartalompszichológia és a dramaturgiai egyensúly gyakorlata

A jó szöveg elad. Olyan, mint egy nyomtatott értékesítési ügynök. Ehhez elemnek kell egyensúlyban lenni az üzenetedben. Hogyan kel lezeket összhangba hozni, és mi köze  a betűtípusnak, és a szavak hosszának, és az ABC-nek, az érzelmi bevonódáshoz, és elköteleződéshez a vásárlásra.

Bonusz

Ne maradj le a bónuszokról!

Van akinek semmi sem elég.

Bonusz 1
Személyes konzultáció

Még többet kapsz, ha a tréning után tartunk egy személyes konzultációt is, ahol kifejezetten a te vállalkozásodhoz, munkahelyedhez keressük a legjobb reklámpszichológiai eszközöket. 

Bonusz 2
Letölthető anyagok

Nem kell félned, hogy elfelejted. A workshop után mindent megkapsz elektronikusan is. Tehát bármikor előveheted, és felidézheted amiket tanultál, bármikor, bárhol.

Bonusz 3
50%-os kedvezmény

A legközelebbi képzésemre már 50 %-val olcsóbban jöhetsz, vagy ennyivel kevesebbért vásárolhatsz bármilyen online vagy nyomtatott  kiadványt. 

​Aki a képzést tartja:(Földi Miklós Dániel, reklámpszichológus)

Reklám- és neuropszichológus, üzleti tréner,  előadó digital marketer. Kutató pszichológus, aktv marketinges, egy digitális marketing ügynökség vezetője. Célja, hogy minél több magyar vállalkozó használja a neuromarketing, viselkedés közgazdaságtan és marketing gyakorlati módszereit. 

Folyamatosan keresett előadó, szakember. Rengeteg előadást, tréninget, és tanfolyamat tart folyamatosan, országszerte a reklámpszichológiáról. 

Nézz be végre a kulisszák mögé, és tudd meg amire mindig is kiváncsi voltál

A legújabb digitális  és online marketing technológiák  a vásárlók számára sokszor ijesztően hatékonyak lehetnek. A Big Data és egyéb webanalitikai módszerekkel, szinte “Big Brother”- ként képesek látni minden apró részletet, amire csak kiváncsiak vagyunk. Mindez a marketing számára aranybánya. Egy jól képzett online marketing szakember olyan eredményekre lehet képes, amire előtte ne mvolt lehetősége. De mit ért  a legpontosabb, tűéles célzásra képes fegyver, ha pontatlan a célzás, vagy rosszak a koordináták? Megmondom. Semmit sem ér. Csak többe kerül, mint korábban. 

A reklámpszichológia  nem egy technológia, vagy eszköz, hanem az üzleti élet univerzális nyelve, ami bármilyen üzleti vagy marketing célt, képes tűpontosan lefordítania fogyazstók és a célcsoport nyelvére. Semmilyen más módszer nem képes erre. Támogatni, erősíteni, kihasználni sok eszköz képes. Programozói nyelven, olyan, mint a marketing, és a vásárlók forráskódja. ( egy kicsit Mátrix-os nem :-)). 

Enter your text here…

A képzés költsége

Egy tank benzin,  vagy egy könnyű kis lacost vászoncipő, esetleg egy tavaszi koktél ruha az Orsay-ban.

előre fizetve

Részvételi díj

online fizetés, vagy átutalás

26.900 Ft

  • Részvétel a tréningen
  • Helyszíni konzultáció
  • Minden tréning anyag

Jelentkezési határidő 2020. Március 26. 

100% elégedettségi garncanciát vállalunk 60-Napos kérdés nélküli pénzvisszafizetés

Ne menjünk bele  a részletekb, mert nincsenek. Tudom, hogy ütős, és jó az anyag, amit összeállítottam neked. Kipróbált, működő és hasznos anyagokról van szó, amiből nagyon sokat fogsz tudni hasznosítani. 

De van olyan, hogy minden próbálkozásom ellenére nem fog tetszeni. 

Szeretném, ha bíznál abban, amit mondok. Mivel én tudom, hogy klassz lesz, ezért bátran felajánlom, hogy 60 napon belül visszaadom a pénzed, ha nem tetszett, amit kaptál. Biztosan meg fogom kérdezni, hogy miért, de csak kiváncsiságból. Ha válaszolsz, ha nem, vissza fogom adni a pénzedet.

[tcb-script](function(){var r,d=document,gt=d.getElementById,cr=d.createElement,tg=d.getElementsByTagName,id=”aidaform-embed”;if(!gt.call(d,id)){r=cr.call(d,”script”);r.id=id;r.src=”https://embed.aidaform.com/embed.js”;(d.head || tg.call(d,”head”)[0]).appendChild(r);}})()[/tcb-script]

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok fizetni?

Az online jelentkezési lap kitöltése után, megkapjuk a jelentkezési adataidat. Amint ezt feldolgoztuk küldünk neked egy díjbekérőt, amit átutalással vagy online bankártyás fizetéssel is ki tudsz fizetni.  Amint beérkezett a pénz, mi arról is küldünk neked egy visszaigazolást, és véglegesítjük a jelentkezésedet. Ennyi az egész.

Hogyan kapok visszaigazolást, hogy regisztráltak?

A végleges regisztrációt a képzési díj beérkezése után kapod meg. Tehát amint megkaptuk a befizetésedet, utána küldjük a végleges regisztrációdról szóló igazolást.

Mit kapok ha elmegyek erre a képzésre?

Ha ez még mindig kérdés, akkor ne mjól írtuk meg ezt az oldalt. 🙂 Egy gyakorlati alaptudást, arról, hogy hogyan használd fel a legfontosabb pszichológiai folyamatokat és módszereket, hogy sokkal eredményesebb ( vagy egyáltalán eredményes) legyen a marketing kampányod, és jobb reklámokat készíts.

Tudok számlát kérni?

Természetesen.. A jelentkezési lapon tudod megadni, hogy kinek, vagy milyen cégnek a nevére kéred a számlát.

Ez gyakorlati vagy elméleti?

Full gyakorlat. Van egy elméleti alapozás természetesen, különben nem lenne mire építkeznünk, de azt is gyakorlati oldalról, példákkal fogjuk bemutatni.

Kapunk enni a képzés alatt?

Őszintén nem túl sokat. Egész napos képzések esetén igen, fél napos képzések alatt max. valami harapnivalót, vagy innivalót. Mivel ebéd körül ( ok, kicsit később) végzünk, ezért általában nem szokott lenni normális, hivatalos étkezés.

A reklám halála a kommunikáció hiánya

A reklámpszichológiai nem valamilyen tábla kréta tudomány, hanem tömény gyakorlat. Olyanszisztematikusan felépülő rendszer, ami a tudományos kutatásokra, és az ember alapvető, természetes szokásaikra épül. Sokszor nincs is más dolgunk, mint az ösztönös működésből tudatosan csinálni. Mert a legnagyobb részét már ösztönösen használtad Te is. Csak nem tudtál róla.

Földi Miklós 

reklampszichologia.hu | Földi Miklós